ویزای توریستی کانادا | ویزای کانادا | مهاجرت به کانادا

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

ویزای توریستی کانادا | ویزای کانادا | مهاجرت به کانادا

تورهای خارجی
دی آفر
سازمان مهاجرتی حوری سلیمانی با بیش از 20 سال سابقه کار به صورت تخصصی و پیگیر در زمینه مهاجرت به کانادا و ویزای کانادا خدمات شایانی به هزاران خانواده ایرانی که از طریق این سازمان موفق به اخذ اقامت دائم و یا موقت کانادا شده اند را ارائه نموده است.

این سازمان به سرپرستی خانم حوری سلیمانی و با مجوز رسمی از کانادا و عضویت فعال ICCRC به شماره عضویت R419575 مشغول به کار هستند.

سازمان مهاجرتی حوری سلیمانی و کلیه همکاران سازمان عمیقا بر این باورند که هر پرونده مهاجرتی شروع یک روند و تغییر اساسی در زندگی انسانهاست، لذا با همه توجه و توان خود در جهت ارائه یک پرونده درست و قابل پیگیری به اداره مهاجرت در خدمت هموطنان عزیز هستند. دفتر مرکزی سازمان واقع در تورنتو کانادا با کادر ورزیده هماهنگی کاملی با دفاتر ایران داشته و این از افتخارات سازمان است.
ویزای توریستی کانادا
بنا بر بررسی های اخیر, هر ساله نزدیک به بیش از ۵ میلیون نفر برای گردشگری به کانادا می آیند. این عدد در برگیرنده افرادی است که یا شهروند کشورهایی هستند که نیازی به اخذ ویزا برای ورود به کانادا ندارند و یا از کشورهایی هستند که برای ورود باید ویزای اقامت موقت (Temporary Residence Visa) اخذ نمایند.

هر فرد برای رفتن به کانادا جهت گردشگری و یا دیدار به اقوام و بستگان نیاز به اخذ ویزای موقت و یا ویزای توریستی کانادا دارد که برای اینکار باید پاسپورت معتبر ارائه داده و در کنار آن افسر امور مهاجرتی را قانع سازد که پیش از اتمام اعتبار ویزای خود، کانادا را ترک خواهد کرد. مواردی که می تواند برای افسر مهاجرتی نقش مثبتی ایفا کند : از جمله داشتن بستگان, همسر, شغل, پول، دارایی و … در کشور خود شخص است.

گردشگری در کانادا

شما می توانید به شکل توریستی، برای ملاقات با خانواده و دوستان، انجام بیزینس و یا به شکل ترانزیت وارد کشور کانادا شوید.

یکی از راه های ورود به کانادا از این طریق ملاقات با خانواده می باشد. اگر شما والدین و یا پدربزرگ و مادربزرگ یک شهروند یا مقیم کانادا باشید می توانید از طریق دریافت سوپر ویزا به این کشور وارد شوید. برای ورود به خاک کانادا می بایست واجد شرایط بودن شما مورد بررسی قرار گیرد تا به عنوان یک گردشگر واقعی که قصد بازگشت به کشور خود را پس از زمان مشخص شده ای دارد، وارد کانادا شوید.
راههای ارتباطی با سازمان مهاجرتی حوری سلیمانی:
وب سایت: https://hoori.ca/
آدرس کانال تلگرام: https://telegram.me/hoorinews
آدرس دفتر تهران : بلوار آفریقا، خیابان مینا
تلفن دفتر تهران: ۰۲۱۸۸۸۸۴۷۱۹ | ۰۲۱۸۸۶۶۲۰۲۵
آدرس دفتر اصفهان : خیابان سعادت آباد – خیابان شیخ صدوق شمالی
تلفن دفتر اصفهان: ۰۳۱۳۶۶۳۱۳۴۸ | ۰۳۱۳۶۶۲۵۰۷۱
آدرس دفتر تورنتو: ۵۷۹۹ ,Yonge Street ,suite1101 ,Toronto, Ontario Canada M2M 3V3
تلفن دفتر تورنتو : ۰۰۱۶۴۷۳۴۸۳۴۳۴

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد